miércoles, 16 de septiembre de 2009

Humoralia 2009



















Co cartel de Kap que vedes enriba comeza hoxe en Lleida Humoralia 2009.
Humoralia é un dos máis importantes eventos de humor gráfico de España.
Gustaríame destacar, entre as demais actividades, a exposición "Dibuixant lo Nou Mil·leni Crida Internacional" na que podedes ver dúas obras de RuAn o lugar onde a podedes ollar é Pati de l'IEI. Xa me contaredes se pasades por alí, por que eu non podo vela.
Para máis información remítovos o blog de Marçal.



Con el cartel de Kap que veis arriba comienza hoy en Lleida Humoralia 2009.
Humoralia es uno de los más importantes eventos de humor gráfico de nuestro país.
Me gustaría destacar, entre las demás actividades, la exposición "Dibuixant lo Nou Mil·leni Creída Internacional" en la que podéis ver dos obras de RuAn el lugar donde la podéis ver es Pati de l'IEI. Ya me contaréis si pasáis por allí, por que yo no puedo verla.
Para más información os remito a el blog de Marçal.

With the poster of Kap that you see above it begins today in Lleida Humoralia 2009. Humoralia is one of the most important events of graphical humor of our country. I would like to emphasize, between the other activities, the exhibition "Dibuixant lo Nou Mil·leni Creída Internacional" in that you can see two works of RuAn the place you can see where it is Pati of l'IEI. You will already tell me if you happen that way, so that I cannot see it.
For to more I send you information to blog of Marçal.

No hay comentarios: